.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرنگاران گیلان سفیران دوستی هستند

استاندار گیلان در حاشیه بازدید از غرفه مطبوعاتی گیلان گفت: خبرنگاران گیلانی سفیران صلح، دوستی و صفا و صمیمت هستند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس مهدی سعادتی اظهار داشت: احساس مسئولیت نسبت به جامعه، خانواده، آینده کشور و اطاعت از ولی‌فقیه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که خبرنگاران و اصحاب رسانه کشور را از فرصت‌سوزی و هدر دادن ظرفیت‌های الهی باز می‌دارد.
وی با اشاره به جایگاه معنوی اصحاب رسانه افزود: اعضای رسانه‌ها شامل خبرنگاران و دیگر دست‌اندرکاران، افرادی محترم هستند و باید به طور شایسته از آنها حمایت و تکریم کرد و حمایت، تقویت و رشد علمی و معیشتی خبرنگاران مقابله مستقیم با جنگ نرم دشمن است.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه خبرنگاران گیلانی سفیران صلح و دوستی هستند، گفت: امیدواریم با تقویت جایگاه صنف مطبوعات شاهد توسعه کمی و کیفی مطبوعات در سطح کشور به‌ویژه گیلان باشیم.
وی اضافه کرد: گیلان دارای 131 نشریه مجوز دار است و در حال حاضر 9 روزنامه، 44 هفته نامه، شش دو هفته‌نامه، 37 ماهنامه، شش دوماهنامه، 21 فصلنامه، هفت دوفصلنامه و یک سالنامه در این استان منتشر می‌شود که نشان دهنده فرهنگ والای مردم این استان است.
سعادتی، ادامه داد: 87 نشریه گیلان به ‌صورت محلی، 15 نشریه به‌صورت منطقه‌ای، 20 نشریه به‌صورت سراسری و 9 نشریه در این استان به صورت بین‌المللی منتشر می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه علم و آموزش در کار خبرنگار باید حرف نخست را بزند، خاطرنشان کرد: کسانی که این مسئولیت را به‌عهده می‌گیرند باید نسبت به اجرای این امانت بیشتر تلاش کنند.
این مسئول مبارزه با نفس، خودشناسی و خودسازی، حرکت در مسیر صراط مستقیم و بنده خدا بودن را از برنامه‌های مورد تاکید در کار خبرنگار ذکر کرد.
وی با قدردانی از معاون فرهنگی ارشاد گیلان و مدیران این معاونت گفت: غرفه گیلان یکی از غرفه‌های برتر نمایشگاه مطبوعات است و توزیع بیش از 20 هزار نسخه از نشریات گیلان در دو روز نخست نمایشگاه نشان‌دهنده تیراژ بالا و نشاط و پویایی مطبوعات استان است.
سعادتی، دلیل اصلی حضور خود در نمایشگاه مطبوعات و حضور در غرفه گیلان را عرض ارادت به قشر فرهیخته اصحاب رسانه این استان عنوان کرد.
به گزارش فارس، در بازدید استاندار از غرفه گیلان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، معاون فرهنگی و قائم مقام ارشاد گیلان وی را همراهی می‌کردند.
همچنین امروز حدود 80 نفر از خبرنگاران گیلان از طریق ارشاد این استان با دو اتوبوس برای بازدید این نمایشگاه وارد غرفه گیلان شدند.
نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های امسال از سوم تا دهم آبان جاری همه روزه از ساعت 9 صبح تا 20 عصر آماده بازدید علاقه‌مندان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 آبان 1390
درجریان بازدید استاندار حضورداشتم هرچقدر غرفه دار مازندران از سعادتی خواست به عنوان زاده بابل استان مازندران از غرفه شان بازدید کند گفت وقت ندارد وباید برای حضور درمراسمی باید به رشت برود ولی بامنت وخواهش این غرفه دار جوان وموفشن وخبرنگارپیک سبزباهاش درمحوطه نمایشگاه عکس گرفت ولی بعد از آن درغرفه روزنامه ایران حدود بیست دقیقه مصاحبه کرد؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.273 seconds.